Jak połączyć studia z pracą? Angelika, z naszego działu marketingu, zdradza kulisy swoich działań w EHC

praca w EHC Kraków
  • Dodano: 17.01.2024

  • Przez: EHC Karol Zagajewski

Studia i praca, a także podnośniki oraz dźwigi. Pierwsze połączenie spotyka się dość często. Jednak zestawienie go z drugim i to przez młodą osobę, może okazać się wyzwaniem. Jak to jest w przypadku Angeliki Smolarskiej, naszej młodszej specjalistki ds. marketingu?

No dobra. Zacznijmy od początku. Jak to się stało, że trafiłaś do firmy EHC?

Ogłoszenie zobaczyłam na LinkedInie. Było w nim dużo szczegółów odnośnie tego, jak ma wyglądać praca. Zainteresowało mnie, więc wysłałam CV.

Później otrzymałam zadanie rekrutacyjne. Do przygotowania miałam 1 rolkę oraz ocenę skuteczności postu, na podstawie wyników. Napisałam odpowiedź i zrobiłam 3 filmy. Przy okazji dowiedziałam się trochę więcej o podnośnikach koszowych i żurawiach samojezdnych.

Następnie odbyła się rozmowa rekrutacyjna. Trwała chyba około godziny. Miałam po niej dobre odczucia. Karol podczas spotkania był bardzo pozytywny i miły. Pomyślałam, że mam dużą szansę na to, że dostanę tę pracę i w sumie tak się stało.

Co robiłaś na początku i czym aktualnie zajmujesz się w firmie?

Zaczęłam od wdrożenia się. Fajne jest to, że rzeczy, których się tu uczę, później pojawiają się na moich studiach. Dzięki temu patrzę na to trochę z innej perspektywy.

Gdy już przeszłam przez wszystkie media społecznościowe EHC, rozpoczęłam tworzenie tekstów na bloga. Przy okazji pojawiałam się też na realizacjach z podnośnikami koszowymi i żurawiami samojezdnymi.

Finalnie opracowałam strategię działań dla 2 portali:

  • Facebook – gdzie wrzucamy aktualności związane z naszymi zwyżkami i dźwigami. Zajmuję się na tym medium tworzeniem treści, usprawnianiem działań i ich nadzorem.
  • TikTok – to świeży projekt. Będą na nim publikowane… A no właśnie! Żeby się dowiedzieć, co tam jest, to zapraszam do śledzenia. Profil został odpalony od stycznia. Można zobaczyć na nim już pierwsze filmy! Tutaj podobnie, jak na Facebooku odpowiadam za kontrolę, robienie TikToków i ulepszanie działań.

Z czym wiążesz swoją przyszłość?

Bazując na doświadczeniu, jakie zdobyłam w EHC Karol Zagajewski, najbardziej podoba mi się generowanie pomysłów i tworzenie treści. Lubię kreować rzeczy od podstaw.

Obecnie studiujesz, na jakim kierunku?

Studiuję socjologię ze specjalizacją E-gospodarka na AGH. Aktualnie piszę pracę magisterską, której temat związany jest z marketingiem. Jej tytuł to: “Reklama w rzeczywistości społecznej. Analiza technik wywierania wpływu w promocji zdrowia w kampaniach społecznych”.

Łatwo pogodzić studia z pracą?

Jest to wyzwanie. Często mam takie dni, że wychodzę o 7:00, a wracam około 21:00. Rano praca, później studia i zajęcia. Potem jeszcze działam w różnych organizacjach. Angażuję się m.in. w funkcjonowanie koła naukowego UXberries, które projektuje strony internetowe i aplikacje mobilne. Pełnię tam funkcję przewodniczącej zarządu.

Ciągle jestem w biegu. W EHC jeżdżę też na zlecenia z podnośnikami i dźwigami, więc to praca nie tylko w biurze, ale także w terenie. Z pewnością dużo ułatwia mi to, że mam w firmie elastyczny grafik godzin. Zawsze ustalamy go na początku miesiąca. W innym przypadku mogłoby być trudno połączyć to wszystko ze studiami.

Podnośniki i dźwigi – czy są wyzwaniem? Jak inni reagują na to, że pracujesz w marketingu takiej firmy?

Często jest tak, że ludzie średnio kojarzą wypożyczalnie zwyżek i żurawi samojezdnych z marketingiem. W związku z tym w pierwszej kolejności myślą, że jestem pasjonatką tych maszyn.

Dlatego też słyszę pytania: czemu tak właściwie interesujesz się dźwigami? Znajomi ze studiów, gdy po raz pierwszy zobaczyli, że przeglądam posty z jakimś sprzętem budowlanym, też byli zdziwieni.

Na początku trzeba przyznać, że robienie marketingu dla podnośników i dźwigów było wyzwaniem. Z czasem jednak poznałam ten sprzęt. Bardzo pomocni okazali się operatorzy. Gdy jeżdżę na realizacje, to zawsze mogę ich podpytać o różne szczegóły. A oni chętnie opowiadają o zwyżkach i żurawiach.

Nawet ostatnio Vasyl śmiał się, że sama mogłabym jeździć wysięgnikiem koszowym, bo tak dużo już wiem. No ale żeby móc reklamować jakiś produkt, to trzeba go dobrze poznać. Myślę, że obecnie już trochę wiem na temat naszych sprzętów.

W dziale marketingu EHC działają 3 osoby. Dzięki temu codziennie, na naszych mediach społecznościowych, można oglądać bieżące zmagania podnośników koszowych i żurawi samojezdnych. Jeśli potrzebujesz wynająć taki sprzęt, zadzwoń: +48 502 602 577! Chętnie pomożemy w Twoim wyzwaniu na wysokości.

Newsletter

Proszę czekać, trwa wysyłanie

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Aby zapisać się do newslettera należy zaznaczyć zgody.

NASI KLIENCI

Wszelkie prawa zastrzeżone EHC