fbpx

Reklamy zamontowane do góry nogami

  • Dodano: 22.09.2020

  • Przez: EHC Karol Zagajewski

Osoby niewidome muszą zmagać się na co dzień z wieloma utrudnieniami. Z powodu pandemii i koniecznym zachowaniem dystansu społecznego pojawiło się tych utrudnień jeszcze więcej. Dlatego można spotkać w miastach reklamy znanych marek, które są emitowane do góry nogami – mają zwracać one uwagę na problemy osób niewidzących. Jak wyglądają? Jak są montowane? Z podnośnika? A może z dźwigu? Znajdź odpowiedzi w naszym artykule!

Reklamy odwrócone o 180 stopni – o co chodzi?

W Londynie na placu Piccadilly Circus w ramach kampanii Królewskiego Narodowego Instytutu Osób Niewidomych (RNIB) pojawiły się bardzo nietypowe reklamy. Emitowane na cyfrowym nośniku zamontowanym na wysokości są odwrócone do góry nogami.

Celem tej kampanii jest zwrócenie uwagi na wyzwania związane z dystansowaniem społecznym osób niedowidzących i niewidomych. Konieczność zachowania dystansu dodatkowo utrudniła im poruszanie się w przestrzeni publicznej. Ich metody przemieszczania się opierają się głównie na wskazówkach, dotyku i kontaktach. Dlatego właśnie świat takich osób stanął na głowie.

Cała kampania opiera się głównie na reklamach cyfrowych (montowanych najpewniej z podnośników koszowych i z pomocą dźwigów samojezdnych), ale jej ślady również można znaleźć w mediach społecznościowych. Stosowany jest hasztag #WorldUpsideDown, internauci namawiają do odwracania swoich zdjęć profilowych.

Dodatkowo można też znaleźć film, w którym przedstawiona jest sytuacja osób niewidomych.

Reklama na nośnikach cyfrowych

Od kilku lat widać wyraźnie, że ilość reklam cyfrowych zwiększyła się. Zyskały one znacznie większą popularność. Przekaz nośników elektronicznych jest bardzo duży, daje też wiele możliwości stworzenia różnorodnych kampanii.

Wśród nośników cyfrowych można wyróżnić ekrany LED oraz telebimy. Dają one wiele możliwości dla osób zajmujących się przygotowaniem reklamy. Można na nich przedstawić test, grafiki, dźwięki, a nawet materiały filmowe. Istnieje nawet możliwość zaangażowania odbiorców, np. dzięki użyciu ekranów dotykowych.

Takie nośniki jak ekrany LED czy telebimy często umieszczane są na wysokości. Jak są montowane? Najczęściej do prac tego typu wykorzystywane są podnośniki koszowe. Dzięki nim pracownicy zajmujący się montażem są w stanie dostać się na odpowiednią wysokość. Dodatkowo mogą do obudowanego kosza zabrać ze sobą potrzebne narzędzia i materiały.

W przypadku większych nośników może być konieczne użycie maszyny innej niż zwyżka, która będzie w stanie przetransportować cięższe przedmioty (w przypadku podnośników dostępnych w naszej firmie, najwyższa maszyna jest w stanie udźwignąć w koszu do 600 kg; posiada ona również atestowany hak, do którego można podpiąć do 300 kg ładunku). Przy większych ciężarach konieczne będzie wykorzystane do montażu dźwigu samojezdnego. W naszej ofercie również są dostępne żurawie o udźwigu maksymalnym 50 ton.

Na jakie jego parametry warto zwrócić uwagę przed wynajmem do montażu reklam?

  • Wysięgnik podstawowy 38,1 m + wysięgnik pomocniczy 15 m – pomogą przetransportować i  zamontować reklamę na odpowiedniej wysokości.
  • Ciężar pojazdu 36 ton – trzeba zwrócić uwagę na jakim podłożu maszyna ma pracować, niektóre mogą nie być przystosowane do tak dużych obciążeń.
  • Napęd 6x6x6 – jest pomocny podczas pracy na trudnym terenie.
  • Wysokość 3,5 m, szerokość 2,5 m, długość całkowita 11,5 m – wymiary te trzeba wziąć pod uwagę planując miejsce rozłożenia maszyny.

dzwig do montazu reklam

Jeśli potrzebujesz pomocy w montażu reklamy cyfrowej na wysokości, zadzwoń pod numer +48 502 602 577. Nasz ekspert chętnie przedstawi Ci ofertę!

Newsletter

Proszę czekać, trwa wysyłanie

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Aby zapisać się do newslettera należy zaznaczyć zgody.

NASI KLIENCI

Wszelkie prawa zastrzeżone EHC promopixel.pl