Wybierz zdjęcie maszyny, która ułatwi Ci pracę lub leć czytać dalej
Obsługa Facebooka, Instagrama, wsparcie działań marketingu - pracownik poszukiwany

Spis Treści:
W związku z wdrożeniem nowych działań marketingowych w firmie poszukujemy pracownika do działu promocji EHC, który zajmie się obsługą naszego Facebooka, Instagrama oraz będzie wsparciem dla aktualnych działań marketingowych w firmie.
Kilka słów o EHC
Działamy na rynku od 2009 roku. Do głównego zakresu naszych usług należą: wynajem podnośników koszowych oraz żurawi samojezdnych. Pełny zakres działań można znaleźć tutaj: [klik]. Tylko w ostatnim roku wykonaliśmy ponad 1300 realizacji.
Jesteśmy firmą rodzinną – co jest dla nas bardzo ważne. W związku z tym poszukujemy osoby, która jest w stanie zrozumieć biznes rodzinny, a w pracy szczególnie ceni sobie dobrą atmosferę. Dodatkowo jest kreatywna, gotowa na nowe wyzwania i chce się rozwijać razem z nami. Z naszymi wartościami można zapoznać się tutaj: [klik]
Jak będzie wyglądać zakres obowiązków poszukiwanej osoby?
Poszukujemy osoby, która chce działać w naszym 4-osobowym zespole marketingowym. Bardzo ważne jest, aby lubiła zwierzęta, ponieważ nasze biuro często odwiedza żółw – Cezar, kot – Maciejka oraz pies – Negra. 😉 Osoba na tym stanowisku będzie uczestniczyć w tworzeniu strategii marketingowej firmy, wspierać działania promocyjne oraz menadżera i właściciela firmy.
Przewidywany zakres obowiązków:
- Przygotowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej – Facebook, Instagram.
- Koordynacja działań na Facebooku oraz Instagramie.
- Copywritting – tworzeniu tekstów blogowych oraz artykułów sponsorowanych dla mediów.
- Dbanie o komunikację wewnątrz firmy oraz relację z Klientem.
- Kontakt z firmami obsługującymi EHC pod względem promocji i koordynacja ich prac (SEO, AdWords).
- Tworzenie baz potencjalnych Klientów i Partnerów.

Czego oczekujemy od kandydata?
W trakcie procesu rekrutacji będziemy zwracać szczególną uwagę na:
- Wykształcenie wyższe / mile widziane kierunki humanistyczne lub marketing.
- Doświadczenie w pracy z mediami społecznościowymi (Facebook, Instagram).
- Umiejętności koordynacji działań w zespole.
- Poczucie estetyki.
- Zdolność kreatywnego i innowacyjnego myślenia.
- Motywacja do pracy i dyspozycyjność.
- Wysoka kultura osobista.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
- Doskonała organizacja pracy.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Mile widziane umiejętności: obsługa CRM, lekkie pióro, znajomość programów: Canva, Asana, Photoshop.
Co oferujemy?
- Zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych i ambitne wyzwania. Z nami rozwiniesz m.in. umiejętności:
- SEO PR.
- Social Media.
- Copywrittingu.
- Pracy w zespole i koordynowania jego działań.
- Atrakcyjne wynagrodzenie – w zależności od doświadczenia.
- Umowę o pracę po uprzednim okresie próbnym.
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji.
- Wewnętrzne szkolenia marketingowe.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Jak aplikować?
Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, to prześlij swoje CV na nasz email (anna.kmiecik@ehc-krakow.pl) z dopiskiem „Rekrutacja”. Pamiętaj, by znalazła się na nim klauzula:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.)”.
Aplikować można do końca tego roku (31.12.2020). Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.
ZOBACZ TEŻ WPISY NA NASZYCH SOCIAL MEDIACH:
DOBIERZEMY DLA CIEBIE OPTYMALNY SPRZĘT Z NASZEJ FLOTY!
SZYBKI KONTAKT
