Wybierz zdjęcie maszyny, która ułatwi Ci pracę lub leć czytać dalej

Obsługa Facebooka, Instagrama, wsparcie działań marketingu - pracownik poszukiwany

Obsługa Facebooka, Instagrama, wsparcie działań marketingu – pracownik poszukiwany
Praca marketing Kraków
Podziel się na:
Czas czytania: 2 minuty

W związku z wdrożeniem nowych działań marketingowych w firmie poszukujemy pracownika do działu promocji EHC, który zajmie się obsługą naszego Facebooka, Instagrama oraz będzie wsparciem dla aktualnych działań marketingowych w firmie.

Kilka słów o EHC

Działamy na rynku od 2009 roku. Do głównego zakresu naszych usług należą: wynajem podnośników koszowych oraz żurawi samojezdnych. Pełny zakres działań można znaleźć tutaj: [klik]. Tylko w ostatnim roku wykonaliśmy ponad 1300 realizacji.

Jesteśmy firmą rodzinną – co jest dla nas bardzo ważne. W związku z tym poszukujemy osoby, która jest w stanie zrozumieć biznes rodzinny, a w pracy szczególnie ceni sobie dobrą atmosferę. Dodatkowo jest kreatywna, gotowa na nowe wyzwania i chce się rozwijać razem z nami. Z naszymi wartościami można zapoznać się tutaj: [klik]

Jak będzie wyglądać zakres obowiązków poszukiwanej osoby?

Poszukujemy osoby, która chce działać w naszym 4-osobowym zespole marketingowym. Bardzo ważne jest, aby lubiła zwierzęta, ponieważ nasze biuro często odwiedza żółw – Cezar, kot – Maciejka oraz pies – Negra. 😉 Osoba na tym stanowisku będzie uczestniczyć w tworzeniu strategii marketingowej firmy, wspierać działania promocyjne oraz menadżera i właściciela firmy.

Przewidywany zakres obowiązków:

  • Przygotowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej – Facebook, Instagram.
  • Koordynacja działań na Facebooku oraz Instagramie.
  • Copywritting – tworzeniu tekstów blogowych oraz artykułów sponsorowanych dla mediów.
  • Dbanie o komunikację wewnątrz firmy oraz relację z Klientem.
  • Kontakt z firmami obsługującymi EHC pod względem promocji i koordynacja ich prac (SEO, AdWords).
  • Tworzenie baz potencjalnych Klientów i Partnerów.
Praca marketing Kraków

Czego oczekujemy od kandydata?

W trakcie procesu rekrutacji będziemy zwracać szczególną uwagę na:

  • Wykształcenie wyższe / mile widziane kierunki humanistyczne lub marketing.
  • Doświadczenie w pracy z mediami społecznościowymi (Facebook, Instagram).
  • Umiejętności koordynacji działań w zespole.
  • Poczucie estetyki.
  • Zdolność kreatywnego i innowacyjnego myślenia.
  • Motywacja do pracy i dyspozycyjność.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.
  • Doskonała organizacja pracy.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Mile widziane umiejętności: obsługa CRM, lekkie pióro, znajomość programów: Canva, Asana, Photoshop.
Zobacz również:  Jesteś operatorem dźwigu? Aplikuj do naszej firmy!

Co oferujemy?

  1. Zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych i ambitne wyzwania. Z nami rozwiniesz m.in. umiejętności:
    1. SEO PR.
    2. Social Media.
    3. Copywrittingu.
    4. Pracy w zespole i koordynowania jego działań.
  2. Atrakcyjne wynagrodzenie – w zależności od doświadczenia.
  3. Umowę o pracę po uprzednim okresie próbnym.
  4. Możliwość podnoszenia kwalifikacji.
  5. Wewnętrzne szkolenia marketingowe.
  6. Możliwość rozwoju zawodowego.

Jak aplikować?

Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, to prześlij swoje CV na nasz email (anna.kmiecik@ehc-krakow.pl) z dopiskiem „Rekrutacja”. Pamiętaj, by znalazła się na nim klauzula:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.)”.

Aplikować można do końca tego roku (31.12.2020). Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

ZOBACZ TEŻ WPISY NA NASZYCH SOCIAL MEDIACH:

DOBIERZEMY DLA CIEBIE OPTYMALNY SPRZĘT Z NASZEJ FLOTY!

SZYBKI KONTAKT

PRZECZYTAJ NASZE INNE WPISY BLOGOWE