[FILM] Aktualizacja billboardu reklamowego ze zwyżką H-30
Podziel się na:
Czas czytania: 3minuty
Spis Treści:
Banery reklamowe występują prawie na każdym supermarkecie, informując o ciekawych produktach i promocjach. Aby ich treść była ciągle aktualna, trzeba je regularnie zmieniać. Mogłoby się wydawać, że to ciężkie i czasochłonne zadanie. Jednak dzięki pomocy podnośnika koszowego jest zupełnie inaczej! Przeczytaj, jaki atut zwyżki to ułatwia!
Wymiana billboardów z podnośnika koszowego
W piątek dostajemy telefon od firmy, z którą już wielokrotnie współpracowaliśmy. Klient zajmuje się montażem reklam oraz wymianami billboardów w mieście. Zazwyczaj ma dla nas ciekawe realizacje. Tak też jest tym razem. Zlecenie dotyczy wymiany banerów reklamowych na sklepach Leroy Merlin. Podczas naszej działalności wiele razy wykonywaliśmy podobne prace.
– Tylko mam mały kłopot, do zawieszenia reklamy potrzebne będą dwie osoby plus sprzęt. Myślę, że z 260 kg będzie to ważyć. A dodatkowo pod sklepem jest rozstawiony punkt odbioru paczek i akcesoria ogrodowe, więc maszyna będzie musiała się rozstawić z 10 metrów dalej. Macie coś w swojej ofercie dla mnie?
– Przy takiej odległości i obciążeniu kosza to idealnie się spisze podnośnik koszowy H-30. Akurat mam wolny na jutro.
Dlaczego wybrano podnośnik H-30?
W tym przypadku o wyborze podnośnika decyduje dostęp do miejsca pracy. Aby wykonać zlecenie, trzeba rozłożyć maszynę w znacznej odległości od sklepu, a dodatkowo zabrać dwóch Pracowników i wszystkie potrzebne rzeczy na górę. To oznacza, że wysięg i parametry kosza odgrywają najważniejszą rolę. Dlaczego wybrano zwyżkę H – 30? Ze względu na poniższe atuty:
Wychył boczny wynoszący 19,5 m – ułatwia dostęp do miejsca montażu.
Kosz o wymiarach 1,6 x 0,8 m i udźwigu do 320 kg – który, pomieści narzędzia, elementy reklamy i pracowników.
Film pokazujący te atuty zwyżki H-30 jest dostępny na naszym kanale YouTube.
Aktualizacja billboardu z kosza zwyżki
Następnego dnia operator Krzysiek podjeżdża na miejsce zlecenia. Tam czeka na niego Ekipa z którą już kiedyś pracował.
– Witam, trochę mała ta maszyna. Na pewno uda się sięgnąć od boku do tamtego stelaża? – pyta pracownik, pokazując na sklep.
– Cześć! Oczywiście, może wydawać się mała, bo wcześniej działaliśmy razem na zwyżce H-70, ale spokojnie ta ma 19,5 metra wysięgu bocznego.
– No dobra, to przetestujemy.
Krzysiek rozstawia podpory maszyny. Następnie pracownicy wkładają do obudowanej platformy, narzędzia i elementy billboardu, a na koniec wsiadają. Pokazują, że są gotowi do windowania w górę.
Operator kieruje ramię zwyżki pod stelaż, na którym ma zawisnąć reklama. Panowie rozpoczynają pracę. Krzysiek cały czas obserwuje gesty, jakie pokazują mu monterzy, co jakiś czas przesuwając kosz w dalsze miejsce. Po około 2 godzinach dwa billboardy są już zamontowane. Kolejna udana realizacja do kolekcji!
Potrzebujesz maszyny, która ułatwi Ci proces montażu reklamy? Skontaktuj się z nami pod numerem +48 502 602 577. Pomożemy w wyborze odpowiedniego podnośnika!
Cześć! Na początku kilka słów o “ciasteczkach”. Pewnie widziałeś je już na każdej stronie. My również używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.