Zastanawiasz się, kiedy powinieneś zapłacić za wykonaną przez nas usługę?
Wpływ na to ma kilka czynników:
Stali Klienci mają możliwość dokonania płatności przed lub po realizacji.
Nowi Klienci powinni uregulować płatność przed wykonaną usługą.
W jaki sposób możesz to zrobić?
Jeśli jesteś nowym Klientem, to istnieje możliwość wykonania płatności:
Fakturą proformą.
Kartą płatniczą lub gotówką na miejscu zlecenia.
Jeśli jesteś stałym Klientem, to masz do wyboru dokonanie płatności:
Gotówką lub kartą płatniczą na miejscu realizacji.
Fakturą przelewową.
Po każdej realizacji nasz pracownik wypełni z Tobą raport pracy, który jest potwierdzeniem wykonania usługi i dokonanej przez Ciebie płatności – jeśli opłaty dokonujesz na miejscu zlecenia.
To właśnie na podstawie raportu pracy wystawimy fakturę dla Ciebie, którą otrzymasz od nas później mailem.
W razie pytań śmiało możesz się z nami kontaktować pod numerem telefonu: +48 502 602 577.
Aby zapisać się do newslettera należy zaznaczyć zgody.
NASI KLIENCI
Wszelkie prawa zastrzeżone EHC
Zarządzaj zgodami plików cookie
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.