Zastanawiasz się, kiedy powinieneś zapłacić za wykonaną przez nas usługę?
Wpływ na to ma kilka czynników:
Stali Klienci mają możliwość dokonania płatności przed lub po realizacji.
Nowi Klienci powinni uregulować płatność przed wykonaną usługą.
W jaki sposób możesz to zrobić?
Jeśli jesteś nowym Klientem, to istnieje możliwość wykonania płatności:
Fakturą proformą.
Kartą płatniczą lub gotówką na miejscu zlecenia.
Jeśli jesteś stałym Klientem, to masz do wyboru dokonanie płatności:
Gotówką lub kartą płatniczą na miejscu realizacji.
Fakturą przelewową.
Po każdej realizacji nasz pracownik wypełni z Tobą raport pracy, który jest potwierdzeniem wykonania usługi i dokonanej przez Ciebie płatności – jeśli opłaty dokonujesz na miejscu zlecenia.
To właśnie na podstawie raportu pracy wystawimy fakturę dla Ciebie, którą otrzymasz od nas później mailem.
W razie pytań śmiało możesz się z nami kontaktować pod numerem telefonu: +48 502 602 577.