Płatność przed, czy po realizacji?

Zastanawiasz się, kiedy powinieneś zapłacić za wykonaną przez nas usługę?

Wpływ na to ma kilka czynników:

  • Stali Klienci mają możliwość dokonania płatności przed lub po realizacji.
  • Nowi Klienci powinni uregulować płatność przed wykonaną usługą.

W jaki sposób możesz to zrobić?

  1. Jeśli jesteś nowym Klientem, to istnieje możliwość wykonania płatności:
    • Fakturą proformą.
    • Kartą płatniczą lub gotówką na miejscu zlecenia.
  2. Jeśli jesteś stałym Klientem, to masz do wyboru dokonanie płatności:
    • Gotówką lub kartą płatniczą na miejscu realizacji.
    • Fakturą przelewową.

Po każdej realizacji nasz pracownik wypełni z Tobą raport pracy, który jest potwierdzeniem wykonania usługi i dokonanej przez Ciebie płatności – jeśli opłaty dokonujesz na miejscu zlecenia.

To właśnie na podstawie raportu pracy wystawimy fakturę dla Ciebie, którą otrzymasz od nas później mailem.

W razie pytań śmiało możesz się z nami kontaktować pod numerem telefonu: +48 502 602 577.



Newsletter

Proszę czekać, trwa wysyłanie

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Aby zapisać się do newslettera należy zaznaczyć zgody.

NASI KLIENCI

Wszelkie prawa zastrzeżone EHC