fbpx

Parkowanie nie takie straszne jak je malują – billboard a zwyżka

montaz billboardu krakow
  • Dodano: 21.07.2020

  • Przez: EHC Karol Zagajewski

Coraz częściej w wielu różnych miejscach spotkać można interaktywne billboardy. Są one nietypowe i zapadają w pamięć odbiorcom. Jeśli chcesz zobaczyć ich ciekawe przykłady oraz przekonać się, z jakiego powodu dobrze jest wykorzystać dźwig i podnośnik koszowy do ich montażu – przeczytaj!

Montaż interaktywnego billboardu

Billboardy, które są interaktywne, stają się coraz liczniejsze. Można je spotkać w wielu różnych miejscach, a marki i agencje reklamowe ścigają się w realizacji wyjątkowych kampanii.

Jego montaż nie jest prosty. Najczęściej waga billboardu jest spora. Dodatkowo trzeba uważać, aby go nie uszkodzić. Z tego powodu do zamontowania takiej reklamy warto wykorzystać dźwig samojezdny i podnośnik koszowy. Dlaczego?

Z pomocą żurawia można spokojnie przetransportować konstrukcję wsporczą reklamy (udźwig naszych maszyn to nawet 50 t!). Podnośnik koszowy pomoże natomiast ekipie montującej dostać się na odpowiednią wysokość. Są też inne zalety skorzystania z tej maszyny:

  • praca odbywa się w obudowanym koszu, a pracownik jest przypięty do punktu asekuracyjnego – znacznie minimalizuje to ryzyko upadku z wysokości. Bezpieczeństwo to podstawa!
  • ramieniem zwyżki można dowolnie sterować – dzięki temu możliwe jest dostanie się w trudno dostępne miejsca.
  • do kosza można zabrać potrzebne narzędzia i materiały – to znacznie ułatwia i przyśpiesza pracę.
  • nawet jeśli nie ma możliwości, by rozłożyć podnośnik tuż przy miejscu prac, można ustawić się nieco dalej i wykorzystać wychył boczny ramienia.

Interaktywny asystent parkowania – jak w jego przypadku może pomóc zwyżka?

Parkowanie równoległe dla wielu kierowców jest nie lada wyzwaniem (i nie mówimy tu tylko o manewrach podnośnikiem koszowym czy dźwigiem samojezdnym, ale również o samochodach osobowych! ☺). Marka Fiat kilka lat temu zaprezentowała bardzo ciekawą kampanię, która nawiązywała do tego problemu.

Billboardy umieszczono na ulicach, wzdłuż których kierowcy musieli parkować równolegle. W cyfrowych ekranach, które zamontowano, zastosowane zostało specjalne oprogramowanie wraz z czujnikiem mierzącym odległość parkującego samochodu od zderzaka auta z tyłu. Na ekranie pojawiała się postać (była to np. kobieta, staruszek lub mała dziewczynka), które rękoma pokazywały kierowcy, ile miejsca mu zostało. Po zaparkowaniu samochodu postać okazuje radość.

Zobacz jak wyglądało to w rzeczywistości:

Taka forma reklamy asystenta parkowania jest zdecydowanie bardziej interesująca i nietypowa niż zwykły baner. Do montażu interaktywnej reklamy przydadzą się podobne maszyny jak do tej tradycyjnej. Dźwig samojezdny pomoże w przypadku, kiedy trzeba zamontować ciężkie ekrany.

Alternatywną możliwością jest wykorzystanie podnośnika koszowego, który jest dostępny w ofercie naszej firmy – o wysokości 45 m. Posiada on atestowany hak, dzięki któremu istnieje opcja transportu materiału do 300 kg. Są też inne plusy wykorzystania tej maszyny przy montażu reklam:

  • rozkładany do niemal 4 m kosz, którego udźwig to aż 600 kg. W nim ekipa montująca swobodnie się zmieści.
  • wychył boczny – 28 m. Pozwala on na pracę, nawet jeśli maszyna nie ma miejsca, by rozłożyć się idealnie w miejscu wykonywania zlecenia.
  • o połowę mniejszy ciężar pojazdu, w porównaniu do dźwigu samojezdnego. Ma to szczególne znaczenie, jeśli podłoże, na którym musi ona stanąć, może ulec uszkodzeniu.

podnosnik koszowy wynajem

Masz do zamontowania billboard lub nietypową reklamę na wysokości i potrzebujesz pomocy? Zadzwoń pod numer +48 502 602 577, z chęcią przedstawimy Ci naszą ofertę.

Newsletter

Proszę czekać, trwa wysyłanie

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Aby zapisać się do newslettera należy zaznaczyć zgody.

NASI KLIENCI

Wszelkie prawa zastrzeżone EHC promopixel.pl